„Aby poznać człowieka, trzeba zostać jego towarzyszem podróży”- w poszukiwaniu wspólnych wrażeń, w dniach 11-12 października, grupa III odwiedziła Jarocin.

Pierwsze atrakcje czekały na nas w Spichlerzu Polskiego Rocka. Muzeum to jest magnesem przyciągającym do Jarocina fanów muzyki rockowej, a my mieliśmy możliwość doświadczenia wszystkimi zmysłami bogactwa zgromadzonych tam zbiorów. Wizytę w spichlerzu zakończyliśmy warsztatami artystycznymi, po których każdy z nas opuścił to niezwykłe miejsce z zaprojektowaną przez siebie płócienną torbą. Następnie szlakiem jarocińskich zabytków przeprowadziła nas gra terenowa, quest, który okazał się fantastyczną alternatywą dla tradycyjnego sposobu zwiedzania, a wspólne rozwiązywanie jego zadań dostarczyło nam wielu wrażeń i zabawy. Zakwaterowanie w Hotelu „Słoneczna” rozbudziło nasze oczekiwania na kolejne atrakcje. Posileni przepysznym obiadem, po krótkim odpoczynku, spędziliśmy milo czas na zabawach, podczas których śmiechom nie było końca. W tym niezwykle aktywnym dniu, po kolacji, udaliśmy się do Kina „Echo” na musical pt. „Joker: Folie à deux”, a następnie na nocny spacer ulicami Jarocina, podziwiając przepiękne iluminacje świetlne. Punktem kończącym pierwszy dzień wycieczki był relaks na hotelowym basenie. W drugim dniu, nie mniej aktywnie, postanowiliśmy nasz czas poświęcić dla czworonożnych przyjaciół. Po wyśmienitym śniadanku udaliśmy się do Schroniska dla Zwierząt w Radlinie, gdzie pomagaliśmy pracownikom w codziennych obowiązkach nad przebywającymi tam zwierzętami. Nas również czekała cudowna nagroda, długi spacer u boku wybranego pupila. Po powrocie do hotelu, dzięki uprzejmości jego właściciela, udało nam się jeszcze zwiedzić niebywałe, prywatne muzeum motoryzacji. W drodze powrotnej, ku ogromnej radości dziewczyn, udaliśmy się na „małe” zakupy i wróciliśmy do Ośrodka bogatsi o wiele nowych i ciekawych doświadczeń.